skip to Main Content

KOORDINÁTOR PERSONÁLNÍHO ODDĚLENÍ

Nástup: co nejdříve, ideálně leden 2021

Co bude Tvým úkolem?

  • Zodpovědnost za interní fungování HR oddělení, koordinace aktivit
  • Velmi aktivní podílení se na činnostech oddělení, vykonávání celé řady operativních činností
  • Aktivní, denní komunikace v anglickém jazyce s kolegy v Indii
  • Nastavování a vylaďování HR procesů po integraci s HCL Indie
  • Komunikace a kooperace s ostatními odděleními ve společnosti
  • Zodpovědnost za interní komunikaci se zaměstnanci
  • Zodpovědnost za kontakt s úřady, personálními agenturami, vzdělávacími institucemi, mzdovou účetní
  • Příprava mzdových dokladů
  • Aktivní spoluúčast na tvorbě firemní kultury
  • Zodpovědnost za obsazování volných míst
  • Organizace HR veletrhů
  • Zajišťování a organizace příprav a průběh HR-marketingových a propagačních akcí společnosti

Co by měl/a náš hrdina/hrdinka mít?

  • VŠ vzdělání humanitního nebo ekonomického směru
  • Min. 3 roky zkušenosti na vedoucí pozici v personalistice
  • Základy mzdového účetnictví a důvěrnou znalost Zákoníku práce
  • Výbornou znalost AJ (denní komunikace s mateřskou společností v AJ)
  • Pracovitost
  • Nezávislý, přesný a strukturovaný způsob práce
  • Komunikační a prezentační schopnosti, asertivitu, pečlivost, spolehlivost a odolnost
  • Plnění závazků, proaktivitu a časovou flexibilitu
  • Velmi dobrou znalost programů MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • ŘP skup. B

Budeš superhrdina, pokud navíc máš:

  • Skutečnou chuť pracovat a zapojit se, nejen řídit, delegovat a dozorovat (ředitelů máme hodně)
  • Bydliště v/poblíž Mladé Boleslavi, abys nemusel/a řešit vzdálené dojíždění

A jak se Ti u nás bude pracovat?

  • Náš tým je složený z profesionálů, kteří své práci rozumí, mají dlouholetou praxi a můžeš se od nich učit, pracovat s nimi na velmi zajímavých projektech, o kterých zatím nikdo neví.
  • S námi budeš o krok vpřed! Jsme flexibilní. Snažíme, aby sis co nejvíce mohl/a řídit svůj čas.
  • Máme opravdu hodně placeného volna (dovolená navíc, sick days, volno při významných životních událostech nebo i tehdy, když se Tvé děti necítí dobře).
  • Finanční ohodnocení, na kterém se dohodneme, je pro tebe jistotou.
  • Rádi zrealizujeme Tvé nápady, budeme podporovat Tvůj rozvoj. Stále se budeš učit něco nového a posouvat se.
  • Máme rádi nové technologie a pracujeme s nimi.
  • U nás potkáš jen samé skvělé lidi, kteří se rádi potkávají, i ve svém volném čase. Za finanční podpory společnosti si něco ugrilujeme, zahrajeme, vyrobíme…
  • A v neposlední řadě na tebe čeká řada dalších benefitů, jakými jsou například stravenky, příspěvky na zdraví, dárek k narozeninám, příspěvek na penzijko a další.
  • Jsme odpovědní vůči okolí, ale děláme více než jen třídění odpadu, rádi pomáháme ostatním.

Pošli nám svůj profil. Rádi Tě pozveme na kávu.

Nezalekni se našich požadavků! Pokud splňuješ jen některé požadavky, zkus se přihlásit! Za zkoušku přece nic nedáš a pro šikovné lidi se u nás práce vždycky najde. Rádi se s tebou setkáme a případně Ti nabídneme i jiné pozice, které odpovídají Tvému profilu a tomu, co Tě baví, lépe! Těšíme se na Tebe!

Vaše CV zasílejte na naši emailovou adresu. V případě našeho zájmu Vás budeme kontaktovat. V případě zaslání Vašeho životopisu do výběrového řazení na pracovní pozici u naší společnosti souhlasíte se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů, které poskytujete společnosti Hönigsberg & Düvel Datentechnik Czech s.r.o. jako správci osobních údajů. Dále souhlasíte s tím, že Vaše osobní údaje budou zpracovány v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES a v souladu s prováděcím zákonem o ochraně osobních údajů. Tento souhlas poskytujete pouze na dobu trvání daného výběrového řízení v rozsahu nezbytném pro naplnění tohoto účelu.

Back To Top