H&D International Group
H&D Mobile Incident Manager - H&D AppFactory

Mobile Incident Manager

Nástroj Incident Managementu zvyšující kvalitu služeb a efektivitu onsite supportu

Pracovníci onsite supportu tráví každodenně mnoho času v terénu. Na cestách mezi budovami závodů a uživateli hledají často tu správnou kancelář a za pochodu přijímají a zdokumentovávají incidenty. Kvůli tomu jim mnohdy již nezbývá dostatek času na plnění těch nejdůležitějších úkolů, tedy na samotné řešení uživatelských incidentů. A právě pro tyto případy přináší H&D aplikaci Mobile Incident Manager.

Máte přehled o prioritách: kdykoli a bez ohledu na to, kde se právě v terénu nacházíte

Díky aplikaci Mobile Incident Manager mají pracovníci onsite supportu dokonalý přehled o ticketech, které se jich týkají, přímo na svém smartphonu nebo tabletu. Podle barevného rozlišení a časovače ukazujícího zbývající dobu do vyřešení ticketu zjistí jedním pohledem priority a stav zpracování úkolů.

Ušetříte čas i cestu

Přehledné plánky kanceláří a provozoven Vás zavedou k cíli tou nejkratší cestou i ve velkých podnicích. Ukazatel dalších nevyřešených incidentů v náhledu mapy Vám pomůže optimalizovat dobu strávenou na cestě mezi uživateli. Vaši pracovníci podpory na místě okamžitě uvidí nové tickety ve svém okolí a mohou je bez prodlení zpracovat.

Snížení nákladů pomocí jednoduchého nástroje pro Incident Management vytvořeného přímo pro pracovníky onsite supportu

Jakmile jsou jednou veškeré relevantní informace o ticketech zaznamenány, jsou neustále po ruce. Po vyřešení lze ticket bez zbytečného prodlení přímo na místě uzavřít – textové šablony a předdefinované fráze podporují rychlé a snadné zadávání do mobilního zařízení. V případě potřeby může uživatel, jehož zařízení se nahlášený incident týká, dokonce uzavření ticketu potvrdit.

Vyzkoušejte si sami, co Vám může aplikace Mobile Incident Manager společnosti H&D nabídnout

Získejte maximální výhody ze všech funkcionalit aplikace

  • Přátelské uživatelské rozhraní optimálně upravené pro použití v mobilních zařízeních
  • Přehled o všech aktivních incidentech, včetně funkce třídění a filtrování dat
  • Snadná orientace díky zobrazování aktuálních ticketů na mapách a plánech
  • Uzavírání ticketů na místě a případné potvrzení jeho vyřešení prostřednictvím digitálního podpisu uživatele
  • Inventarizace pomocí funkce čtečky čárových kódů

    V případě potřeby lze aplikaci společnosti H&D Mobile Incident Manager přizpůsobit Vašim individuálním potřebám a procesům ve společnosti.

Technické informace

Rozhraní: Microsoft System Center Service Manager a HP Service Manager

Operační systém: Windows 8.1

Koncová mobilní zařízení: tablety s Windows 8, telefony s Windows 8 – na vyžádání i další mobilní operační systémy

Aplikaci H&D Mobile Incident Manager z dílny naší AppFactory si můžete stáhnout na: