H&D International Group
H&D My Helpdesk – H&D AppFactory

My Helpdesk

Aplikace přinášející větší efektivitu a spokojenost v komunikaci uživatelů a pracovníků Service Desku či Helpdesku

Vyskytne-li se technický problém či dokonce závada na počítači, je nutné jednat rychle: uživatel potřebuje okamžité řešení a pracovník Service Desku přesné informace pro jeho identifikaci a odstranění. Komunikace často vyústí v časově náročnou výměnu otázek a odpovědí anebo je nutné každému uživateli znovu objasňovat tytéž standardní postupy.

Efektivnější a rychlejší řešení díky funkcím nápovědy při zakládání ticketů

Integrované funkce nápovědy objasní uživateli efektivní postup a poskytnou mu požadované informace. Tematicky zpracovaná nápověda Vás navíc provede krok za krokem standardizovanými požadavky a automaticky založí ticket. To ušetří pracovníkovi Service Desku zbytečné dotazy a vysvětlování, a samotné tickety tak bude moci řešit mnohem rychleji a efektivněji.

Zvyšování spokojenosti uživatelů pomocí jednoduchých, rychlých a transparentních řešení v rámci IT Service Managementu

Kromě tematicky organizované nápovědy nabízí My Helpdesk i další funkce, které zefektivňují a zrychlují celý proces zpracování ticketů v rámci IT Service Managementu. Jedná se například o možnost vkládat k ticketům komentáře nebo připojovat soubory či screenshoty.

Díky přímému napojení na ticketovací systém může navíc uživatel sledovat aktuální stav vyřizování svého požadavku pracovníkem Service Desku, přičemž je automaticky informován o změně stavu svého ticketu či dotazech, jež se jej týkají. Aplikace My Helpdesk tak přispívá ke snadnější a transparentnější spolupráci uživatelů s pracovníky Service Desku či Helpdesku a vede ke zvyšování spokojenosti zákazníků.

Vyzkoušejte si sami, co Vám může aplikace My Helpdesk od společnosti H&D nabídnout

Získejte maximální výhody ze všech funkcionalit aplikace

  • Funkce nápovědy a tematické podpory napomáhají při zakládání ticketů či požadavků a slouží jako vodítko pro uživatele výpočetní techniky ve standartních situacích
  • Aplikace nabízí možnost snadného připojování souborů či screenshotů
  • Dotazy na uživatele nebo řešení ze strany pracovníka Service Desku se zobrazují v reálném čase
  • My Helpdesk umožňuje zakládat tickety za jiné uživatele
  • Aplikaci lze propojit s ostatními systémy v rámci IT Service Managementu
  • Uživatelské rozhraní aplikace odpovídá svých vzhledem a navržením Windows 8
  • Aplikace se vyznačuje uživatelsky příjemným ovládáním

V případě zájmu lze aplikaci společnosti H&D My Helpdesk přizpůsobit Vašim individuálním potřebám a procesům ve společnosti.

Technické informace

Rozhraní: Microsoft System Center Service Manager

Operační systém: Windows 8.1

Koncová zařízení: počítače a tablety s OS Windows 8 – na vyžádání i pro další mobilní operační systémy

Aplikaci H&D My Helpdesk z dílny naší AppFactory si můžete stáhnout na: